Kepler observations: Light shed on the hybrid γ Doradus - δ Scuti pulsation phenomenon

A. Grigahcène, K. Uytterhoeven, V. Antoci, L. A. Balona, G. Catanzaro, J. Daszyńska-Daszkiewicz, J. A. Guzik, G. Handler, G. Houdek, D. W. Kurtz, M. Marconi, M. J. P. F. G. Monteiro, A. Moya Bedón, V. Ripepi, J.-C. Suárez, W. J. Borucki, T. M. Brown, J. Christensen-Dalsgaard, R. L. Gilliland, J. M. Jenkins, H. Kjeldsen, D. Koch, S. Bernabei, P. A. Bradley, M. Breger, M. Di Criscienzo, M.-A. Dupret, R. A. García, A. García Hernández, J. Jackiewicz, A. Kaiser, H. Lehmann, S. Martín-Ruiz, P. Mathias, J. Molenda-Żakowicz, J. M. Nemec, J. Nuspl, M. Paparó, M. Roth, R. Szabó, M. D. Suran, R. Ventura

Seismological Challenges for Stellar Structure, HELAS IV
Arrecife/Lanzarote, Spain